Saturday, June 27, 2009

stalker-stalker akuh!

hey hey u u...
slamat pagi-slamat petang-slamat malam.
[bergantung kepada cuaca korg ketika read disz k!

oke..
story telling bermula-cm ayat mims kan...
hahha
aku skang da makin maju la...sebab da rajin update blog nie.
bangga la..sedang menaip nie teringat lak aku kepada rakan
seperjuangan blog aku-+afifufefo+...mengenai post beliau pasal mr.bean 2 kan...
aku agak x puas ati la..
apabila dye melibatkan gadis2 bersama dayah tuh kan....
ala yg dorg gelakkan afi kerana muke afi tuh kan...
mestila insan kecil itu ade sekali kan...
kire aku bg pihak ehem2 tuh kire mcm back up la... hihihi
bajet kan...
sory afi....-apepon kau mmg besh blogger la...
i love ur blog......hihi jage hati laa kawan2 kan...
hihihih
tk nasih lepat xde la...[xde blog pon nk market name ke?
hihihi]

yes dan ini yg ku nantikan insan yg akan ku mentioned kan namenye,..
but just now jom sume maen teka-teki dulu...
insan ini:
1'suke menyendiri
2.bajet dgn dunie sendiri
3.mentaliti jepon
4.dak aliran jepon
5.bajet ade life
6,maen snooker pon sik kalah je kan..
7.suke tiru ayat aku...

tit tot tit tot...
dan jawapanye adelah...
+key-azzzam-dolllah[orang yg same]+
fuckin selfish!

key,
hye-hye*angguk2 mcm bangang!
hahahha

lastly tok +mimiem the bulan bintang..+
nape delete blog?
xmo kawa same iman yg kacak nie ke?
sedey la..
kene bahan ckit da mara ke?
hikhikhikhihkihk!
mims baek la..!
mims totttttttttttt!

+farra lalinkkuh!+
nice blog syg...
hari2 iman bace..
hahhaa
pecah perot aku.....

+ayong+
u da jiwang la skang...
hahha
bajet post banyak kan.....

nyway nice blog laa!
t ade mase kte lepak same k!

No comments:

Post a Comment