Sunday, June 21, 2009

post ini dinanti-nantikan

hey hey..
sumpahla aku diantara blogger[bajet]paling pemalas...
hahha
2 minggu sekali baru nk update blog..
kadang2 aku pikir serupe xyah wat blog kan..
hahaha
tapi aku tetap mahu teruskan impian mahu jadi blogger terkenal
satu hari nanti dengan award post mengarut setiap minggu...
syukur alhamdullilah...
aku berjaya gak gagahkan nk post[bajet lagi]kali ni..
tidaklah semestinye aku cemburu dengan blogger laen cm...
blog keyrana
blog fara
blog ayong

tapi aku xnk bajet post mengarot kan..
cume aku respect laa dorang rajin update....

untuk blogger2 di luar sane yg baru nk up....
-sial bajet lagi aku...

aku berpesan supaya pastikan kualiti blog anda melebihi kuantiti...
pesanan ringkas itu tadi dibawakan oleh imanblogger...

okla..
aku rase ckup utk kali ini..
aku taw blogger faking copy paste aku pasti tersenyum apabila taw aku da post baru nieh...
hihi
label-orang tula..-dgn dunia dye sndiri...
hahha
ok chow sinci
lappy-key
usaha-aku sendiri!

No comments:

Post a Comment