Thursday, May 7, 2009

jumaat yang indah di rumah keyrana!

di keheningan pagi.....
kol 6.00 pagi aku suda bangon utk smayang subuh...
kemudian aku g mndi...

hari ini aku ade temujanji dengan budak2 rare utk lepak kat bangi..
credit to:keyrana,azd,apis,azamkimek,bob

tepat jam 7.45 pagi aku dah sampai kat s15 bangi..
ayah aku anta kat niosh..-time kasih ayah

key malam tadi da janji nk amik aku kat bangi..
tunggu punya tunggu..

kol 8.25 key sampai naek ex5 amin[rakan beliau]
tanpa rasa brsalah.....

dtg2 dengan muke tidak bersalah..
senyum2..
[janji melayu]

aku maafkan beliau kirana dye sudi gak amik aku..
walaupon chelsea da kalah kan...
dye agak mengantok....
aku kesian gak kat dye...

tp bialakan..
janji tetap janji..

skang nie aku sedang menanti di manakah pedon2 ini berada...
aku pon x paham la....

azd-klcc ngan temannya...
bob-tidak ditemui
apis-kate nk mandi..
kimek-hensem
keyrana-terbaek~

saje puji...

3 comments:

  1. waaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh~

    macam3 ea?

    heee..

    i da tuka url blog.

    http://cakapbebanyak.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ahaha.

    man aku tunai kn jnji kuh..
    aku g mandi je..
    lala..

    k la.. aku PEDON lebih en..
    hihik ;)

    ReplyDelete